سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یار درونی

سلام

این متن نه خبری نه علمی نه تاریخی ونه شوخی و طنز است،بلکه واقعیت این است که شما باردار هستید.کمی صبر...

وقتی به یک مادر خبر میدهند که باردار است چه میکند؟؟سریع به متخصص و پزشک مراجعه میکند و از او راهکار میگیرد...آزمایشهای مختلف که نشان دهد بیماریها و کم وکاستی های او را مشخص کند...از کتابها و مطالب اینترنتی و تلویزیونی که در رابطه با تولد یک فرزند سالم و صالح است ،استفاده میکند...اولین اصل برای او سالم بودن فرزندش است...فولیک اسید و کلسیم و...داروهای مکمل میخورد تا نقصی در فرزندش نباشد..

اگر فرزند خدایی ناکرده ناقص یا معلول متولد شود،مادر چه حالی دارد؟!!اگر به خاطر رعایت نکردن اصول و یا اعتیاد یا شرایط جنگ و بحران ،فرزندی ناقص به دنیا آورده باشد چقدربرایش زجر اوراست؟؟چقدر فرزند ناراحت میشود؟!عمری باید با معلولیت بسازد..حال شاید مادر نمیدانسته و مقصر نبوده ...

تازه مادرهایی که مقیدند ،از ماه اول اصول و دستورات اسلامی را رعایت میکنن...ازجمله غذای شبهه دارنخوردن...قران خواندن...عصبی نشدن...چله های عاشورا و توسل و....

حال اگر شما بدانید به محض مرگ ،تولدی دوباره خواهید داشت . فردی متولد خواهد شد که شما آن را با اعمالتان ساختید و تا ابد ان فرد است که زندگی خواهد کرد چه میکنید؟؟اینجا شما خودتان مادر خودتانید.هرگونه نقص و معلولیت ،از خودتان است نه مادر و پدر و ....اگر در دنیا باشد میداند روزی میمیرد و از رنج نقص راحت میشود اما انجا چه؟؟

بله نوزادی در شب اول قبر از شما متولد خواهد شد که خودتان هستید

این دنیا به منزله ی نه ماه بارداری است...

ایا به متخصص مراجعه کردید تا بدانید برای اینکه دربرزخ فردی کامل و سالم باشید باید چه کنید؟؟ایا ازمایشهایی که نشان دهنده ی بیماریهای روحی شماست را انجام دادید تا با دارو ودرمان انها را درست کنید؟؟

حتی یک مادر وقتی 2 فرزند دارد یکی باهوشتر و فعالتر و دیگری کندتر و کم ذهنتر ،چقدر دلش میخواست کاری کند که فرزندانش باهوش و بهترینها باشند!!ایا اگر اینطور نباشد حسرت نمیخورد که کاش اینچنین و انچنان میکردم؟؟

حال انکه در دنیامادر واقعا به صورت صد در صد علت نیست و لی علت تولد نوزاد سالم در برزخ صد در صد  خود شما هستید!!

چه بسا نوزادی که تا الان ساخته اید، ناقص الخلقه باشد

به هوش انجا جایی برای درست کردن نیست،ان فرزند متولد شده!!

به دیگران کاری نداشته باش که ایا قدر تو را میدانند یاا نه!ایا ازت تشکر میکنند یا نه!!اتو داری خودِ برزخی ات را خلق میکنی!تمام اعمال و افکارت در خلق این موجود تاثیر دارد.

دیگه ایا وقتی کسی داد زد تو هم داد میزنی؟او خودش را میسازد تو خودت را...اگر جوابش را بدهی خودت را خراب کردی!اگر همسرت به ناحق حرفی زد و تو صبر کردی ایا برایت بهتر نیست؟؟وقتی تو وظایفت را خوب انجام میدهی و دیگران نه ایا ناراحت میشوی؟ایا میخواهی مثل انان باشی؟؟خودت را اماده کن از دیگران تشکر نخواهی برای خود الهیت کارکن!!

مادرهای عاقل به محض شنیدن خبر بارداریشان لحظه به لحظه مراقبند...خواب و بیداری و غذا و حرف و فکر و...کنترل میکنند..حال شما که فهمیدید باردارید چه میکنید؟؟حداقل سحر چن دقیقه قبل از اذان بلند شوید و به خاطر نقص های قبلی از خدا کمک بخواهید که اوست مبدل السئیات بالحسنات

:ارواح ناقص الخلقه

 

 

 

 






نوشته شده در تاریخ جمعه 91 آذر 17 توسط یار
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin