سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یار درونی

بعضی معلمها مثل مادر میمونن...اصلا معلم باید پرورش دهنده ی روح و جان آدمی باشه...همونطور که مادر در پرورش جسم نقش اساسی داره،معلم خوب هم در پرورش روح انسان

خدارا شکر میکنم به خاطر معلمهای خوبی که سر راهم گذاشت....نمیتونم بگم کدوم خوب بودن کدوم بد!!اصلا معلم بد معنی نداره...حتی فردی که شغل معلمی را انتخاب کرده اما کارشو دوست نداره و یا حتی بلد نیست ،درسهای خوبی به ما میده!!حداقلش اینه که بدونیم که بچه ها میفهمن که شما به زور وارد این فضا شدی..ازش یاد میگیریم که دنبال کاری که بلد نیستیم نریم و کلی چیز دیگه...اما با این وجود حتی تا به حال همچین معلم و دبیر و استادی هم نداشتم...همشون خوب و ماه بودند و همگی در یک سیر زمانی ،شخصیت و ساختار وجودی مرا شکل دادند دوست دارم اسم همه شان را اینجا بنویسم و ازشون تشکر کنم .

اما برخی معلمها خاص هستند...تاثیر عجیبی در انسان دارند ...مهم نیست در کدام مقطع و یا حتی چقدر با انها بودی ،اثر پایان ناپذیرشان در روح و درون ادم همواره حس میشود.

روز مادر که میشدبنا به رسمی که برای خودم گذاشته بودم حتما به این معلمهایم که نقش مادری پررنگتری برایم داشتند زنگ میزدم و روز مادر را بهشون تبریک میگفتند و اشاره میکردم که مادر واقعی، مادر درونی انسان است.

از طرفی روز معلم که میشد ،به مادرم تبریک ویژه میگفتم..چون بزرگترین معلم زندگیم مادرم است و دوست داشتم و دارم دست و پایش را ببوسم.

امسال کار من راحت شده...روز معلم و روز مادر یکی شده.هم به مادری که برایم معلم است باید تبریک بگویم و هم به معلمهایی که حق مادری بر گردنم دارند.

حال نمیدانم از واژه ی مادر برای معلمها استفاده کنم و یا از واژه ی معلم برای مادر

روز همه ی مادرهایم و همه ی معلمهایم مبارک باد.انشالله تحت عنایات خاص برترین و بالاترین و حقیقی ترین مادر هستی زهرای مرضیه سلام الله باشید.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 اردیبهشت 10 توسط یار
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin