سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یار درونی

نکات اصلی انتخاباتی که رهبر انقلاب، امروز (دوشنبه) در فاصله 18 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری 92 در سخنرانی‌شان در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام بیان کردند:
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در انتخابات آن کسى که میتواند براى انقلاب، براى کشور، براى آینده، براى عزت ملى، براى باز کردن گره مشکلات، براى ایستادگى قدرتمندانه و عزتمندانه در مقابل جبهه‌ى معاندان، و براى الگو کردن جمهورى اسلامى در چشم مستضعفان عالم، بیشتر و بهتر تلاش کند، را ترجیح دهیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى بلاشک به دنبال خود، موفقیتهاى دیگرى را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروى بین‌المللى میبخشد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مردم با هم کدورت بیجا درست نکنند، به خاطر اینکه این به آن علاقه‌مند است، این به آن علاقه‌مند است.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آن کسى که یا از بیت‌المال هزینه میکند، یا از پول مشتبه به حرامِ بعضى‌ها استفاده میکند، نمیتواند اطمینان مردم را جلب کند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در تبلیغات و شعارهاى انتخاباتى، آنچه که اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه‌ى انقلاب و نظام تثبیت شود.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22710/C/13920306_0122710.jpg





نوشته شده در تاریخ شنبه 92 خرداد 11 توسط یار
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin