سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یار درونی

از بعد از نوشتن پست "سارقان حرفه ای" مدام در انتظار فرصتی بودم تا به طور کامل مطلبی را توضیح دهم ،این فرصت هنوز پیش نیامده اما بهتر دیدم به اختصار مطلبی را متذکر شوم:

شیاطین به صورت سارقانی مدام در کمین هستند و در فرصت مناسب و گاه ابتلا یا از جلو یا پشت یا راست و چپ ،به انسان حمله کرده و داراییهای انسان را میدزدند.

اما نکته اینجاست که انسانهای زیادی از بانک خارج میشوند ،ان کسی بیشتر در معرض خطر است که نااگاهانه و با اشتباهات خود و یا ترس ،دزدان را متوجه میکند .اگر فردی هیچ نشانی از ترس و دست پاچگی نداشته باشد و پول خود را مخفی کند ، دچار مشکل نمیگردد.

میخواهم به خودم یاداوری کنم"احذر عدوک بین جنبیک"..."اعوذبالله من شر نفسی...ان النفس لامارة بالسوء"

میخواهم بگویم کید شیطان ضعیف است و او به قلب ما راهی ندارد اگر تمام راههای ورودی به درونمان را ببندیم شیطان کاری نمیتوتند انجام دهد.مشکل اینجاست که عواملی از درون با شیاطین بیرونی همدستی مینمایند،که اگر اینطور نباشد شیطان بیرونی هیچ کاری نمیتواند انجام دهد.

همینجا گریزی به یکی از مباحث زیبای استاد مطهری میزنم ،انجا که مشکل جوامع اسلامی را نیز از درون میداند و انرا به زیبایی اثبات میکند...گویا این مطالب برای شرایط فعلی ما بیان شده در صورتی که در سال 1390قمری بیان شده که برابر با 1347 شمسی است:

این قسمت از کتاب پانزده گفتار را تا نتیجه گیری اخر بخوانید سپس فکر کنید.

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 شهریور 14 توسط یار
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin